27 Mart 2014 Perşembe

27 Mart 2014, Perşembe (27 haftalık)

Oğluşum,
27 hafta+ 1 günlük oldun sen.. Her geçen gün daha çok büyüyorsun ve tekmelerin hareketlerinde o oranda kuvvetleniyor. İçeride neler yaptığını çok merak ediyorum açıkçası baban gibi dans figürleri mi sergiliyorsun ne yapıyorsun :)))
Kafam öyle dolu ki her şeyle...
Öncelikle ismine karar verememekle!!! Hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim, hiç bir isim uygun değil sanki sana.. Bakalım nereye kadar...
Sonra evimizde oda olarak ek fazla alanımız olmadığı için bir odan da yok şuanda :( Göçebe bi hayat sürüp bi süre bizim odamızda park yatakta yatacaksın galiba.. Kendi dolabımızda yer ayırıp senin minicik eşyalarını sığdırcaz gibi... Ama bu fikirler her gecen saniye değişiyor bende :))) 
Daha şimdiden 4 tane ayakkabın var :) Neredeyse benim bu kadar ayakkabım yok :) Kıyafetlerinin hepsinin resmini çekiyorum ilerde hoşuna gider belki :))) Olur da vaktim olursa 0-3 ay 3-6 ay diye gruplandırmayı düşünüyorum :))) Annen pek deli dimi oğluşum :))) Ama konu sen olunca bole oldum valla :)))
Sabah servisi beklerken yazmaya başlamıştım, şimdi işten çıkmak üzereyim..
27.haftada gözlerin açılmaya, göz kırpmaya başlamışsın :) ve göz rengin artık belliymiş!!! İnşallah dedenin ki gibi yeşil olur.. Ya da babanınki gibi yeşile yakin..
Bugünlük bu kadar bebişkom.. Seviyoruz seni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder