14 Şubat 2016 Pazar

14 Şubat 2016, Pazar

Deniz Bey Bebek bugün ilk defa tiyatroya gitti :)

Hafta içi ayırttığım tiyatro biletlerini cumartesi baban aldı, pazar günü de ailecek bebek tiyatrosu izlemeye gittik :) Senin dünyadan haberin yoktu fakat ben çok heyecanlıydım. Senin tepkilerini çok merak ediyordum. 
Tiyatroya ilk girdiğimizde keyfin çok yerindeydi. Kucağımızdan yere inmek istedin ve yanımızda oturan ailenin yanına doğru gidip onların çocuklarıyla iletişim kurdun, sonra kendi kendine çalan müzikte zıpladın, oynadın; epey keyifliydin.
Ne zaman oyun başladı kucağımıza gelmek istedin ve oyun boyunca tedirgin bir biçimde oyunu izledin. Bir saniye bile gözünü oyundan ayırmadın, ama gülmedin, tepki vermedin. 
Eve geldiğimizde Deniz sen tiyatroda ne yaptın deyince ellerini havaya kaldırıp zıplıyorsun :)
İlk tiyatro deneyimimiz böyleydi. Mart ayında yeniden götürmek istiyorum seni. Bakalım gelecek oyunda neler yapacaksın tatlı bebeğim :)


Oyun Tanıtım Bülteni; Zıtlıklar, benzerlikler, şekiller, sesler, arkadaşlıklar konumuz. Kardan Adam'ın yalnızlığına üzülürken, arkadaşı olan sobadan onu koruyacağız da. Sıcağa dokunursak elimiz yanar ama arkadaşımızın elini tutarsak içimiz ısınır... El ele olacağız... İçimiz sıcacık ayrılacağız oyun sonunda. Tüm sıcaklıklara açık yüreğimizle bir sonraki oyuna kadar hoş çakal diyeceğiz. Bilgi almak için; buraya...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder