29 Temmuz 2015 Çarşamba

29 Temmuz 2015, Çarşamba

Deniz'im..

Artık 5 tane dişin var! Üstte 3, altta 2 tane :) 
Ve bu gün ilk defa dişlerini fırçaladık. Ne yaptığımızı anlamasan da ağzını açıp fırçayı ısırıyorsun, ben de o sırada dişlerini fırçalamaya çalışıyorum, çok eğleniyoruz :) 
Aylar öncesinden daha dişin bile yokken almıştık diş fırçanı, diş macununu. Bebekler için ROCS marka diş macunu ve fırça. Fırçanın fırça kısmı o kadar küçük ki macunu zor sürüyorum üzerine. Bu macunu tükürmek zorunda değilsin, fırçalama işi bitince su içiriyoruz sana. Oldu bitti :)
Bunun haricinde banyoda artık ayakta duruyorsun biz duşu tutuyoruz, sen de çırpınıp tüm suyu bana sıçratıyorsun, sayende bir daha banyo yapmış gibi oluyorum.
Banyo dolayısıyla su senin için ayrı bir keyif... Bu konuda bana çekmişsin :) 
Banyodan sonra kremleneceksen güzelce yatıp bekliyorsun ve hoşuna gidiyor, ama giyinirken hiç yerinde durmuyorsun, resmen her akşam giyinme faslımız  ayrı bir macera olarak geçiyor.
Bodrum'dan geldiğimizden beri uyutamıyorum seni. Daha doğrusu uyuyorsun kucağımda, göğsümde vs ama yatağına yatırdığım an uyanıyorsun, sanki 3 saniye önce uyuyan sen değilmişsin gibi cin gibi oluyorsun! Baban giriyor devreye ve o uyutabiliyor seni. Bakalım bu süreç daha ne kadar devam edecek...
Seni çok seviyorum bal bebek!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder