6 Şubat 2014 Perşembe

06 Şubat 2014, Perşembe (20 haftalık)

Ogluşum :)
Anneni üzmedin doktora gider gitmez gösterdin bize kendini.. Bacakları ayırmış pipiyi açmış öyle yatıyordun :) pipi joe seni :) 
Kız üzerine yoğunlaşmıştık önce ufak bi şaşkınlık yaşadık :) Sonrasında isim telaşına düştük, bu telaş hala da sürüyor.. Babandan çeşitli alternatifler gelmiyor değil; Teoman, Anıl, Özgür, Yalın vs vs. Şuan hiç biri sıcak gelmiyor bana bakalım büyüyünce sen ne diyeceksin bunun hakkında? :) Ufak tefek alışverişlere de başlamadık değil :) Doktor amcan her ne kadar almayın dese de ufak bi koleksiyon oluştu bile :) Babanla favori kıyafetlerimiz var :) Her birinin fotoğrafı var ;) Bakalım sen neleri beğeneceksin.. Cumartesi gene doktora gideceğiz, senle buluşmaya :) hooppp kıpraştın gene seni gidi maymuncuk :) Artık ne zaman yatsam özellikle sırtüstü hemen kıpraşıyorsun... Ayaktayken babandan, yatarken senden bana rahat yok :) Nolursun bu gece uyandırma beni sabaha kadar güzel bi uyku çekelim ;) Yarın tiyatroya gideceğiz daha enerji toplamam lazım.. Bu arada ilk kitaplarını aldım :) ama henüz daha gelmediler D&R dan..
Neyse seni kocaman opuyorum kipirdak sey seni!!! :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder