12 Temmuz 2014 Cumartesi

12 Temmuz 2014, Cumartesi (25 Günlük)

25 günlüksün canım benim! Her gün huy değiştiriyorsun.. Gündüz uykun gece uykun hep birbirine karıştı :( Tam bi düzen tutturduk gidiyor derken bi misafir geliyor veya emme saatin birazcık oynuyor senin uykular ve dolayısıyla tüm düzen değişiyor.. Bi bebeğin bi düzene alışabilmesi ve o düzende devam edebilmesi için 3 gün gerekiyormuş.. Biz 3 gün değil, 2. Gün bile aynı saatte aynı şeyleri yapamıyoruz :( Umarım yapabiliriz bebişim :( Bu arada babanın ölçmesiyle yaklaşık 3.500 gr sın. Baban önce kucağında senle çıkıyor tartıya sonra sensiz; kaba taslak ölçüyor seni :) Perşembe günü benim istediğim doktora gideceğiz, Alev Oğuz Kutlu. Bakalım o neler diyecek! Bir an önce Perşembe olsun istiyorum :) Büyüdüğünü ve iyi olduğunu duymak istiyorum! Buarada seni cok seviyorum bonibonum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder