14 Kasım 2013 Perşembe

14 Kasım 2013, Perşembe (8 haftalık)

Bu hafta boyunca hep yorgundum.
Pazartesi yatağa nasıl gittiğimi dahi hatırlatmıyorum :(
Her gün 21.30-22.00 olmadan uyuyorum :( Sami'yi yemek yerken görüyorum bi tek :( 
O kadar yorgun geliyorum ki eve yemek yapmaya gücüm olmuyor :( Dün mantı yedim sadece! Bu hafta istediğim kadar düzgün beslenemedim :( yemek yemeye bile halim yokken nasıl düzgün besleneceğim??? Dün en azından bebeğe faydası olsun diye Sami'den mandalina suyu istedim..en azından c vitamini aldı yavrucak :) Annem olsaydı bakardı bana :( 
Bi de kafayı yedim,yorgunum halsizim diye kendime kızıyorum! Çünkü alışkın değilim böyle mızmızlanmaya :( kendime bir şeyleri kanıtlamaya çalışır gibi sofrayı topluyorum, ama o bulaşıkları makineye fırlatmak istiyorum sadece :( 
Bide Sami'yi özledim, bi yemek yerken bide uyurken görüyorum sanki onu :(
Bu haftayı sevmedim hiç :(
Bebeğim büyüyor, büyüsün sağlığı hep iyi olsun ama bu yorgunluk beni benden aldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder