21 Ekim 2013 Pazartesi

21 Ekim 2013, Pazartesi

Doktorla randevumuz 20.30 daydı, o saate kadar ne çalıştığımı biliyorum ne de ne yaptığımı. Aklım başımda olmadan bir gün geçirdim! 5 te heyecandan karnım ağrımaya başladı bunun için de panik yaptım :( 
Doktorun muayenesinde heyecandan titriyordum! 1 saate yakın oradaydık; susam tanesi gayet iyiydi sağlıklıydı :) yerli yerindeydi :) Doktor anlattı, biz dinledik. Heyecandan ne yaptığımı bilmiyordum. Çıkarken para verme kısmını bile unuttum gidiyordum, Sami para vermeden gideceksin herhalde dedi :) Arabaya gider gitmez herkese haber verme trafiği başladı :) 
Anneler-Babalar, Kardeşler, Arkadaşlar derken yorgunluktan ve heyecandan oldum bittim..
Erken yattık ama ikimizde heyecandan uyuyamadık.. Gelecek uykusuz günlerin provasını yaptık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder