17 Şubat 2016 Çarşamba

17 Şubat 2016, Çarşamba

Hafta sonu için Bodrum'daydık bebeğim.. Hem de bu sefer 3 günlüğüne :) O kadar iyi geldi ki hepimize bu 3 günlük kaçamak anlatamam...
Cuma geceden başladık gezmeye hem de :) Amcan hasta olduğu için Fatma Abla aldı bizi hava alanından, oradan Milas'a geçtik amcanı görmeye sinüzit olmuş Hüseyin Abi. Orada bi fasıl hünerlerini gösterdikten sonra evimize gitmek için ayrıldık oradan.
Cumartesi sabah kahvaltıdan sonra seni anneannene bıraktık, baban pazara sebze meyve almaya, ben de eve temizlik yapıp evi toparlamaya gittim. Teyzenler anneannene seni görmeye geldiler, onlarla oynadın. Öğlen koca nenene gittik, orada nenenle ve dedenle oynadın, öğle uykusunu orada uyudun biz de babanla gezdik :) Akşam Fener Restorandaydık. Gene balık yemedin :( Kalamar ve karidesleri hüplettin :)
Pazar sabahı programımız başkaydı, bambaşka şekiller aldı. Beni çok üzen olaylar oldu.. Neyse... O apayrı bir yazı... Sonuçta ailecek Turunç Restoran'a gittik kahvaltıya... Sonra Bodrum'a gittik kardeşlerle... Oradan koca nenene... Yemek yeyip uyudun, biz de babanla gezdik :) Akşamüstü amcanlar geldi Ortakent'e. Ege Abin ve babanın tenis oyununu bozdun, dedenle Ege Abin dama oynarken taşları çaldın :) Akşam amcanlarla Eski Köy'de yemek yedik ve eve döndük. Abim ve babam seni yarın göremeyecekleri için akşam bize geldiler oturmaya. Uyumadan önce bi fasıl da onlarla oynadın :) Sonra banyo, sonra uyku...
Geldik mi tatilin son gününe :( Pazartesi sabahı teyzene gittik kahvaltıya. Sonra Ortakent... Sonra evi topla... Sonra hava alanı... Hava alanında bir dakika oturmadın, gezmediğin yer, ellemediğin şey, iletişime geçmediğin insan kalmadı. Uçağa biner binmez de uyudun :) Sonuç; tatil bitti :(