13 Nisan 2016 Çarşamba

13 Nisan 2016; Çarşamba

Kreşte 3. haftanın içindeyiz!

Bugün kreşi arayıp detaylı bilgi alacaktım ama kreş müdürü Gaye Hanım benden önce davranıp o beni aradı.

Deniz gayet mutlu, huzurlu, evde oyun oynarken nasılsa burada da öyle dedi. Her sabah sınıfları gezip günaydın diyorum dedi, ilk haftalar Deniz beni görünce dudağını büzüyordu, ama artık buraya alıştı, bana da çok güzel bir gülümseme verdi bu sabah pozitif enerjim oldu dedi :) Merak etmeyin artık buranın güvenilir bir yer olduğunu, yabancı bir yer olmadığını anladı dedi. İçiniz ferah olsun dedi. İnanılmaz rahatladım!!!! Facebookdaki fotoğrafları merak içinde beklediğimi söyledim. 

Kendimiz bırakıp alamadığımız için kreşten aklımızda bir sürü soru işareti var haliyle... Bugün bu sorular azaldı; hiç bir zaman bitmez :) Şimdilik sürecimiz iyi gidiyor, umarım hep böyle olur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder