19 Mart 2014 Çarşamba

19 Mart 2014, Çarşamba (26 haftalık)

Bugün 26 haftalık oldun bebişim :) 
Sabahtan az tekmeler atsan da bana öğleden sonra gene tekmeci canavardın :)) Günler, haftalar hem akıp gidiyor gibi hem de yerinde sayıyor gibi... Buradan da anlayacağın gibi annen kafayı yedi oğluşum :))) Dün ilk şampuanını ve vücut kremini aldım :) Bakalım ilk bezini ne zaman alacağız :)) Merak etme her şeyin fotoğrafını çekiyorum!!! Bugüne kadar sana aldığım ve hediye gelen tüm kıyafetlerin fotoları bekliyor seni.. Bu arada senin gelişimin beni de etkiliyor; gecen Cuma sabahı kestiğim tırnaklarımı bugün aksam yeniden kestim, senin tırnakların oluşurken benim tırnaklarım da hızla uzuyor :) Keşke sen boy atarken bende 3-5 cm uzasam :))) Babanı geçerim ama o zaman!!! 
Hala isim konusu netleşmedi, Umut, Özgür ve Deniz diyor baban. Ben hala kararsızım :( Bakalım en sonunda ne olacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder