17 Haziran 2014 Salı

17 Haziran 2014, Salı

Sabah baban hastane çantalarımızı arabaya koydu işe gitti, bende onu geçirdikten sonra biraz daha uyudum. Kalktığımda hafif bi lekelenme olduğunu gördüm, ne yapacağımı bilemedim! Doktorumu arayayım babanı mi arayayım önce kimi arayayım bilemedim bi türlü! 1 saat öyle dolandıktan sonra doktoru aradım, baban da merak edip duruyordu beni naptın vs diye.. Bu sırada hayatımın en hızlı duşunu aldım :) Doktorun aramasını beklerken kafam oyalansın diye Game of Thrones izledim :) bakalım sen bunları okurken bu diziler sana nasıl saçma ve komik gelecek :)) 
Doktor amcan gel bi kontrole görelim seni deyince nasıl olsa bugün almaz doğuma diye düşündüm!!! Ama yanlış düşünmüşüm :)  Bugün yapalım doğumu tehlikeye girmesin ogluş dedi... Ben de başladım ağlamaya :))) Anneanne ile deden dayının yanında olabilmek için İzmir'e gitmişlerdi bi gün önce..Hatta annem otobüse binmeden biz gelmeden doğurayım deme sakın demişti :) Sanki içine doğmuş! Onlar yok yanımda, Eda yok,  yapılacak bi ton şey var daha diye başladım ağlamaya :)) Bi yandan da korkuyordum, ya hazır değilsem diye... Baban annemleri aradı, herkes panik oldu tabi!! 7 uçağıyla gelebilmek için bilet alındı onlara... Doktordan çıktıktan sonra telefon trafiği başladı, bi yandan da Güven Hastanesine gidiyorduk. Baban bi yandan beni sakinleştirip bi yandan araba kullanıp bi yandan da herkesle telefonda konuşuyordu! Hastaneye vardık Pelin oradaydı... Odamıza çıktık, ben hala şoktaydım. Evden alınacakları söyleyip talimatları verdim :) Sonra elimin üstüne damar yolu açtılar ve her şey çok hızlı gelişti, anestezi uzmanı geldi ( Kenan Erk) ve epidural yaptılar bana.. Doğumdan daha çok bundan korkuyordum sanırım :) İğne olayları bittikten sonra birazcık sakinleştim! Ama çok az :) Hala ara ara ağlamaya devam ediyordum! Doktorun gelmesiyle beni doğumhaneye aldılar, masaya yatırdıktan sonra baban geldi yanımıza.. Sonra zaten 2 dk da sen çıktın, ağlamadığını düşünüp doktorlara ağlamıyor dedim ve doktor amca topuğunu sıktı ortalığı inlettin! Baban beni unutup seninle ilgilenmeye başladı ;) İlk sözleri " Aşkım çok güzel yaa" ydı :))) Çünkü çok güzeldin bebiskom :) Sonra saniyelik benim yanıma verdiler seni öptüm miniciktin! Sonra kontroller için çıkardılar seni yanımdan :( Babanda gitti ben masada dikilmeyi bekledim... Çıktığımda bi an önce seni görmek istiyordum, odamıza gittiğimizde babanın kucağında beni bekliyordunuz :) Baban az bile söylemiş çok çok çok güzeldin! Seni kucağıma aldığım an inanılmaz güzeldi! Emmeye başladın minicik dudaklarınla :) Herkes oradaydı, Pelin Erman, Yaprak Saygın Yaman :) İbrahim deden, Halime babaannen bizi bekliyorlardı. Anneannen ve Yıldırım deden yoldaydı Damla ve Efdal onları almaya gitmişlerdi.. Hüseyin amcan, Fatma yengen ve Ege abinle birlikte Eda teyzen de gece 2.30 gibi yanımıza gelebildiler. Seni görmek için herkes yollara düştü kuzum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder