24 Haziran 2014 Salı

24 Haziran 2014, Salı (1 haftalık)

Oğluşum!!!
Bugün 1 haftalık oldun sen :) Kocaman oldun artık!!! ;) Canım oğlum.. Şu bi hafta nasıl geçti diye sorsan inan anlatmakta zorluk çekerim! Öyle yoğun ve güzel bir haftaydı ki!!! Geçen hafta Salı günü apar topar doğduktan sonra Çarşamba akşamı çıktık hastaneden! Hastanede o gün gayet sakin ve usluydun, eve gelmemizle birlikte sürekli ağlamaya başladın :( Ben seni emzirip sakinleştirmeye çalışırken babanla amcanda park yatağını kurdular, salondan tekli koltuğu yatak odamıza getirdiler, şifoniyer de balkonlu odaya transfer oldu ve ev komple değişti :) 
O gece epey huysuzdun kuzum, ben sütümün yetmediğini düşünüp ağlarken baban da seni ve beni sakinleştirmeye çabaladı. Sonra pompayla süt sağdım ve gelen o ilk damlaya o kadar sevindim ki!!! Kaşıkla sütü içirdik sana ama hala ağlıyordun :( Sonradan anladık gazın vardı kucağımızda uyutup yatağına yatırdığımız anda uyanıp ağlamaya başlıyordun. Benim sırtımda hala epidural takılıydı ve rahat hareket edemiyordum :( Ona rağmen koltukta göğsümde uyuttum biraz seni. Belim zonklamaya başlayıp kalkınca gene uyandın kuzum.. Sabah 4.30 a kadar böyle sürdü. Anneannen ve Eda teyzen nöbeti devraldı, biz de babanla biraz uyuduk. Sabah 6 da uyandığımda panik oldum, sen neredeydin ne yapıyordun acaba??? Balkonlu odadan salona yürüyene kadar bi asır geçti sanki! Teyzenin göğsünde uyuyordun minik kuş :))
O gün sakindin ara ara ağlıyordun tabi. Cumartesi gündüz gene geçmeyen gazın olunca bi de bana sarı gelmeye başlamıştın, Güven Hastanesine gittik, sarılığın normalmiş, ama doktor amca da karnı çok gergin gazı var dedi bi kaç ilaç verdi, onları kullanmaya başlayınca biraz olsun rahatladın kuzum. 
Dün 23 Haziran Pazartesi kontrolün vardı, topuk kanı alındı, doktor abla her yanına baktı, reflekslerin vs her şey iyiydi, ama seni soydukları için gene viyakladın :) 2.830 gr doğmuştun, 2.620 gr a düşmüşsün. Normalmiş ama ben bozuldum tabi bundan sonraki 5 gün içinde kilo almaya başlarmışsın. Hemencecik al oğluşum ki mama takviyesi vermesinler sana :((( 
Dün akşam Erman ve Pelin geldi, onlara tüm hünerlerini gösterdin! Onlar gittikten sonra da göstermeye devam ettin, gece 12 ye kadar uyumadın. Nasıl yaptıysa anneannen uyuttu seni gece 3.30 a kadar deliksiz uyudun (uyuduk) sonra emzirdim, sonra bi 3 saat daha uyudun. Dün gece çok akıllıydın oğlus! Sabah altını alırken baktım sadece çiş yapmışsın altını bi açtım hooppp işedin gene avucumu açtım etrafa gitmesin diye ama ne mümkün! Sabah halbuki baban gitmeden üstünü değiştirmiştik sonra bi daha değiştik... Avucuma işedikten sonra bide pırt yapıp kaka da yaptın tam oldu :))) Çamaşır makinesi tamamen sana ait oldu artık! Senden fırsat kalırsa bizim eşyalarda yıkanıyor! Şuan gene melek gibi uyuyorsun :) Birazdan uyandırıp emzirme, alt açma maratonunu başlatacağım :))) Heyecan dorukta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder