24 Kasım 2015 Salı

24 Kasım 2015, Salı

Hafta sonu için Bodrum'a gittik bebeğim... Gezdik, yedik, içtik, eğlendik. Hava da inanılmaz güzeldi şansımıza. Sen inanılmaz şımardın :)
Bodrum'a giderken uçakta başladın herkese laf atmaya, iletişim kurmaya. Arka sıradaki kadına cee-ee yapıp gülmeler, abilerle oyun oynamalar :) 1 saniye durmadın yolculuk boyu uçakta kucağımda yapılabilecek her şeyi yaptın. Hava alanına amcan bizi almaya geldiğinde artık pilin çoktan bitmişti, arabada uyuyakaldın. Evimize geldiğimizde farklı bir ortam olunca anında uyandın ve evi keşif turuna çıktın yeniden gece yarısı. Sabah babanla pazara gittin, ardından kahvaltıya teyzene gittik, sonra Ortakent'e koca nenene ve dedene... Oradan Gümüşlük'e Sami Amcanla... Gümüşlük'te tavukları kovaladın, sahilde kedilerin peşinden koştun, çay bahçesinde köfteleri hüplettin, köpeği sevdin, eve dönüş yolunda arabaya binmek istemedin her zamanki gibi! Akşam dayınlara gittik yemeğe, sehpanın üstüne tırmandın, şampiyon oldun, çok eğlendin :)
Pazar sabahı kahvaltımızı dışarıda yaptık, kafeye gelen bütün bebeklerle birbirinizi sevdiniz :) Kahvaltıdan sonra Turgutreis Marina da dolaştık, açık alanda kendi başına yürümeyi, koşturmayı o kadar çok seviyorsun ki senden mutlusu yok. Bol bol temiz havadan sonra evimize döndük. Amcanlar geldi, onlara da hünerlerini sergiledin :) Kime ne numaralar yapacağını bilemedin resmen! Bu kadar koşuşturmanın ardından 2 saatlik bir öğle uykusuna yattın:) Sonrası zaten dönüş yolculuğu için hazırlık :(
Geriye kalan bir kaç güzel hatıra fotosu :)