7 Ocak 2016 Perşembe

07 Ocak 2016, Perşembe


Bugün evdeyim bebeğim :)
Hasta olmama ilk defa sevindim, kaç gündür hasta işe gidiyordum ama artık bünyem kaldırmadı ve bugün ve yarın raporluyum. 
Evde seninle olmak çok iyi geldi bana... Epeyce oynadık, birlikte vakit geçiremediğimiz günlerin acısını çıkardık :)
Günün sonunda alerjilerin iyice artmış bebeğim :( Alev Doktor'a mesaj attım, yarın Ömer Kalaycı'ya gideceğiz. Bakalım ne diyecek. Sen hiç hasta olma bebeğim :(










Alerjilerin önce sağ bacağında başladı, geçen haftaki aşıdan sonra arttı. Yüzünde de var şuan. Ama tabi foto çektirmedin!




Güncelleme: Ömer Kalaycı'ya gittik, Yediklerinden olmadığını, aşı, benim hasta olmam vb. sebeplerden olabileceğini söyledi. Bir ilaç önerdi, sabah akşam kullanmamızı ve Cumartesi yeniden gelmemizi söyledi. Cumartesi gittiğimizde ilaç etkisini göstermeye başlamış, geçene kadar kullanın, geçince haber verin dedi. Yeniden böyle bir durum olursa gene gelin başka bir sebebi var mı araştıralım dedi. Gerçekten kırmızılıkları hafifledi ve geçmeye başladı. Cuma öğlen (08.01.2015) kullanmaya başladık. Bakalım ne zaman tamamen geçecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder