20 Ocak 2016 Çarşamba

Bir Devir Kapanıyor...

Doğduğun ilk andan itibaren başlayan süt maceraları halen devam ediyor!

İlk Günler;
- Sütüm gelecek mi?
- Sütüm yetecek mi?

İlk 6 Ay;
- İlk 6 ay sadece anne sütüyle besleyebilecek miyim?
- İşe başlayınca sütüm kesilirse?!

1 Yıl ve Sonrası;
- En azından yaşına kadar sütüm gelir mi?
- Emzirmeyi sıkıntısız nasıl bitiririz?

Şuan 19 ayı doldurduk bebeğim ve yavaş yavaş emzirmeyi bırakmayı düşünme sürecindeyim. Sanki sen daha rahatsın bu durumdan ama ben değilim :( Bir devir kapanıyor, emzirme gibi bir duyguyu yitirmek üzücü geliyor bana. Baban şartlar eşitlenecek artık diye sevinse de ben daha kendimi alıştıramadım bu düşünceye. 

Çok uzun zamandır sabah kalkınca ve akşam ben işten geldikten sonra emziriyordum seni. Bunun haricinde hiç bir zaman meme diye tutturma, krize girme vs gibi bir olay yaşamadık. Şu bir haftadır bazen sabah bazen akşam emzirmedim seni. Geçen hafta sonu cumartesi hiç emzirmedim. Pazar günü annemin gelişiyle emzirme işini bırakmayı düşünüyorum. Bakalım neler olacak????

derken....

Dün Alev Doktora mesaj attım, sürecimizi anlattım ekstra yapmam gereken bir şey var mı diye. O da Deniz zaten bırakmış ve etkilenmemiş bu yüzden pat diye kesebilirsiniz dedi. Ve ben de bugün sabah emzirmedim seni :( 
Senin de hiç umurunda değil :( 
Sen değil ama ben etkilendim sanırım :( 
Sanki içimde garip bir boşluk... 
Bir yandan diyorum kendime; Ece hiç emziremeyenler var, sütü olmayanlar; ne mutlu sana 19 ay emzirdin oğlunu. İlk 6 ay sadece anne sütüyle beslendi. 
Bir yandan da diyorum; daha emzirebilirsin o daha süt kuzusu...
Annelik deli saçma bir şey...
Sonuç;
Bir Devir Kapanıyor, Memeler Özgürlüğüne Kavuşuyor...


Güncelleme: 

Bugün 26 Ocak ve bir kez bile meme krizi vs yaşamadık. Emzirme dönemimiz bitti :( Halbuki ne güzeldi :( Krizde olan benim galiba :( Ama senin sıkıntısız bir biçimde atlatmana çok mutluyum. Gözümde büyüyordu bu süreç... Kazasız sıkıntısız geçti. Hayırlı olsun ne diyelim... Ühüüüüüü :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder