3 Şubat 2016 Çarşamba

03 Şubat 2016, Çarşamba

Hafta sonu için gittiğimiz Bodrum'dan kareler bebeğim...
Cuma akşam uçakla gittik Bodrum'a. Uçakta Evrim Ablalarla karşılaştık, şansımıza tam arkamızda oturuyorlardı. Evrim Ablanın küçük oğlu Kaan sana uyku ayıcığını verdi uçakta ağlama diye :) Ama sonra geri ver bana diyerek :) Sen de ayıcıkla epey bi oynadın.
Cumartesi kahvaltıdan sonra anneanne ve dedene gittik, sen babanla ve dedenle saçlarını kestirmeye gittin. Öğlen Ortakent'e gittik. Sen uyurken babanla Ortakent sahile indik, baş başa gezdik. Sonra amcanlarla buluştuk bizim evin orada, daha önce babanın Ege'ye aldığı motorla gezdin. Hatta bir ara Ege abini bile gezdirdin :) Cumartesi akşamı bir Bodrum klasiği Fener Restorana gittik, balık yemedin :( ama 3 tane kalamarı götürdün ;) Cumartesi seni uyutup babana bıraktıktan sonra Eda, Süleyman ve Münevver'le Kahve Dünyasına gittim. Bekar bekar takıldım :) Çok iyi geldi! Çok yorgundum dışarı çıkmak için ama ihtiyacım varmış, iyi ki çıkmışım sonuç olarak :) Pazar sabah kahvaltıdan sonra Turgutreis'te D-Marin'de motor sürdün. İnanılmaz keyif aldın tatlım. Pazar öğlen İbrahim Deden bizim için su böreği yaptırmıştı, öğlen onu yedik hep birlikte. Öğle uykusunu gene koca nenenin evinde uyudun, biz de babanla Bitez'e sahile indik. Hava yaz havasıydı, sahil, deniz, güneş her şey çok güzeldi. Sen uyanınca Turgutreis'e motor binmeye gittik. Sabancı Yolunda sen motor bin, biz de deniz havası almaya devam edelim dedik ama ne mümkün! Denizi gören Deniz bebek viyak viyak ağlamaya, huzursuzlanmaya başladı. Ve eve geri döndük :) Toparlanıp vedalaştıktan sonra babaanneni alıp yola çıktık. Hava alanında laf atmadığın kimse, telefonuna, tabletine, laptopuna bakmadığın insan kalmadı. Çocuklu başka bir aileden çubuk kraker aldın, elindekini bitirdin gene aynı insanları buldun gittin bir daha aldın. Anladım ki sen aç kalmayacaksın bebeğim :)
Güzel geçen bi hafta sonunu da bitirdikten sonra gene Ankara'dayız.... :(