29 Temmuz 2016 Cuma

29 Temmuz 2016, Cuma

01 Temmuz Cuma iş çıkışı itibariyle tatilimiz başladı bebeğim. Ama nasıl bir başlamaksa Ankara’dan Bodrum’a 39,5 ateşle yolda dura dura ilaç vererek, seni soyarak başladı! Ateş bir yandan, gözünde konjonktivite bir yandan seni yordu biraz.  Cumartesi de ateşliydin ama sonra tatil boyunca iyiydin. Konjonktivite senden bana ve babana geçti! Bayramın 1. Günü ben ateşlendim, bademciklerim şişti, antibiyotik ve ağrı kesici ateş düşürücüyle zor toparlandım. Ama bunca hastalığa rağmen tatil tatildir :) 
Gelelim 2 haftalık Bodrum tatilimize :)
Her gün denize girmeye çalıştık, sen hala denizi pek sevmesen de kumda kamyon ve kepçeyle oynadın, sularla beni babanı ıslattın. Kumdan kaleler, köprüler, havuzlar inşa ettik; yıktın, içine girdin. Denize taş attın, eğlendin. Keyfin yerindeydi. Turgutreis'ten ziyade Kargı Koyunda daha rahattın. Dalgasız durgun su olunca suyun kenarına daha çok gelebiliyordun ve biz denize girince ağlamıyordun :)
Akülü arabaya bindin, çok da güzel sürdün. 
2. Çikolatanı yedin, yaptığım uyduruk çikolatalı pastadan yedin :) 
Mete’yle denize girdin, oynadın. 
Hepimiz anneannenin güzel yemeklerine, sarmalara, dolmalara, kabak çiçeklerine, tazecik börülcelere, balığa, kalamara, el açma mantıya, pişiye doyduk. Tamamen yemeğe adanmış bir tatildi diyebiliriz!
2 hafta boyunca çok eğlendin, çok keyifliydi her şey. 
Tatilin son günlerinde Türkiye'de darbe girişimi oldu ve ne olduğumuzu şaşırdık. Bu blogda buna değinmeyeceğim. Ama yazmadan da olmazdı. 2 yaşında darbe görecektin neredeyse... Gelelim tatil fotolarına :)










1 yorum:

  1. Merhaba iyi günler eşim ve ben blogunuzu takip ediyorduk fakat bazı bölümlerin kaldırıldığını farkettik ilgili bölümler için bizimle erkanturan@yandex.com dan iletişime geçbilir misiniz? Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil