26 Ağustos 2016 Cuma

26 Ağustos 2016; Cuma

Akd Kids Bahçelievler kreşinde son günün bebeğim...
Aslında kreşten özellikle öğretmenin Sevda Öğretmen'den çok memnunduk!
Onlara ayrılacağını nasıl söyleyebileceğimi günlerce düşündüm ama şartlar bu yönde..
Ekim'de TAİ'nin kreşine başlayacaksın canım oğlum.. Babanla kreşe gidip babanla eve geleceksin. Biz de böylece Deniz'i kreşe kim götürecek, kim alacak, sonrasında kim bakacak gibi 2 senemizi yiyen dertten kurtulmuş olacağız.
Dışarıda da çalışan bir anne olduğum için sana bakım kısmı hep zorladı bizi :( Ailem şehir dışında yaşamasa belki bu kadar sıkıntı yaşamazdık. Anneannen 1,5 sene İzmir - Ankara yollarında helak oldu. Ben iş mi, staj mı, sen mi hep bocaladım. Sana daha iyi bir gelecek, daha iyi maddi olanaklar sağlamak adına seni evde anneanne - babaanne - kreş üçgeninde bıraktım. Umarım bundan sonra çekirdek ailemiz ve kreş olarak huzurlu bir döngü kurarız. Hepimiz çok yorulduk çünkü... Umarım bizi güzel günler bekliyordur... Seni çok seviyorum bebeğim!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder