26 Ekim 2015 Pazartesi

26 Ekim 2015, Pazartesi

Denizim..

Hafta sonu için İzmir'e anneannen ve dedene gittik, dayınlar da geldi; teyzende olsa tam kadro İzmir'de olacaktık ama olmadı :(

Cumartesi sabah zar zor yetiştiğimiz uçakla İzmir'e vardık. Babam ben çok seviyorum diye sabah ilk iş fırından boyozları alıp gelmiş, boyozlu gevrekli bir İzmir kahvaltısı yaptım ki keyfime diyecek yoktu. 

Annemlerle ve dayınlarla biraz hasret giderdikten sonra babanın halasına gittik. Koca nenen rahatsızlandığı için İzmir'e doktora gelmişti ve o da oradaydı. Koca nenene ve halanlara hünerlerini sergiledin :) Bindiğimiz tüm taksilerdeki şoförlere DEDE DEDE diyip durdun :) 

Pazar günü teyzem aşure yapacağı için onlara gittik, ilk defa şekersiz de olsa aşure yedin. Sevmediğin bir şey olmadığı için onu da hüplettin :) Umarım hep böyle iştahlı bir çocuk olursun; babana ve bana benzemezsin :)

Pazartesi sabah uçağa binip Ankara'ya geri döndük :( Beni işe bıraktıktan sonra baban seni eve bırakıp işe gitti :(

Her güzel şey gibi İzmir yolculuğumuz da kısa sürdü :(






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder