4 Haziran 2016 Cumartesi

04 Haziran 2016; Cumartesi


Nisan başından beri gittiğin kreşin Perşembe günü yıl sonu gösterisi vardı :) Ben nasıl mutlu nasıl heyecanlı :) Sanki ben çıkıp yapacağım gösteriyi :)

O gün gene her zaman ki gibi gittin kreşe, öğlen anneannen aldı seni ve evde uyudun. 16.30 da gösteri vardı, 16.00 gibi ben eve geldim ki kriz var evde. Giyinmem de giyinmem :) Gönlünü aldık, kreşin istediği gibi beyazları giydirdik sana ve doğru kreşe... 

Kreşte kapıdan girer girmez suratımıza bakmaz oldun :) Sanki evden zorla çıkardığımız sen değilmişsin gibi!!!

Kreşin bahçesine girince yol boyunca yaptığınız faaliyetleri koymuşlar; bir sepette yapılan resimler, bir masada boyamalar, grup çalışmaları vs. Kreşin en küçüğü olduğun için çalışmalarını bulmak hiç de zor olmadı :) 1 tane resim, en küçüğünden çalışmalar vs :)

Daha sonra ilk olarak siz çıktınız gösteri yapmak için. Gaye hanım uyarmıştı, en küçük grup olduğunuz için aileleri gören çocuklar yanınıza gelmek isteyebilir diye ama hiç böyle bir durum olmadı ve hepiniz sıranızda durdunuz ve şarkı başlayınca gösterinize başladınız. Çok mutluydun bebeğim :) Öyle güzeldi ki seni izlemek! Erken kreşe vermenin pişmanlığı azaldı :) :( 2 müzikte oynadınız ve çok güzeldiniz! Sonrasında anneannen diğer gösterileri izlerken, ben de seninle sınıfına çıktım Sevda Öğretmenle konuştum bol bol. Senin çok mutlu olduğunu, son zamanlarda iyice açıldığını (yaptığın vukuatlardan belli), yemeklerini kendin yediğini, renkleri öğrendiğini (çok güzel yellow, blue diyorsun) her sabah coşkulu bir karşılama beklediğini anlattı.

Sonuç; mutlu mesut ayrıldık kreşten :)








 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder